Turnaussäännöt

Turnaukseen valmistautuminen ja saapuminen

- Syö kunnon aamiainen ennen lähtöä (esim. puuroa, kananmunaa, leipää, hedelmiä, tuoremehua) tai hyvä lounas (muista oikea lautasmalli), jos turnaus alkaa vasta iltapäivällä.
- Ota riittävästi evästä mukaan (esim. leipää, karjalanpiirakkaa, rahkaa, ruokaisaa salaattia, soseita ja smootieita, välipala- ja myslipatukoita, hedelmiä, pähkinöitä, täysmehua).
- Saavu turnauspaikalle ajoissa, sovittuun aikaan. Mikäli et pääsekään (sairastut tai sinulle tulee muu este) ilmoita siitä valmentajalle tekstarilla tai soittamalla.
- Turnauksissa alkulämmittely alkaa ulkolenkillä – > päälle säänmukainen varustus
- Pukuhuoneeseen ei saa jättää mitään arvokasta. Puhelin, rahat ja muu arvotavara jätetään valmentajalle, vanhemmille tai kotiin
- Syö eväitä useasti ja mieluummin vähän kerrallaan, jotta energiaa riittää koko turnauksen ajan. Muista myös juoda vettä.
- Huolehdi, että juomapullossasi on vettä, kun peli alkaa.
- Turnauksen aikana et tarvitse puhelinta tai tablettia nettisurffailuun.
- Pidä huolta tavaroistasi, myös verkkareista. Älä jätä niitä lojumaan saliin vaan laita ne joko vaihtopenkille tai pelikassiisi.
- Karkit eivät kuulu turnaukseen.
- Vasta viimeisen pelin jälkeen saa itsensä palkita puffetin makeilla antimilla.
- Pidä huolta seuran palloista. Palauta pallo aina harjoituksen tai pallottelun jälkeen pallokassiin. Karanneet pallot pitää aina hakea, pallottelu ja pelitilanteissa.
- Osallistu innokkaasti turnauksissa joukkueesi tuomarointi- & kirjurointitehtäviin
- Kun sinulla ei ole omaa peliä, kannusta kavereita tai seuraa muiden pelejä, niistä oppii paljon :)

Turnauksen jälkeen

- Jätä jälkeesi siisti pukuhuone – roskat roskikseen!
- Tarkista, ettet unohtanut mitään saliin tai pukuhuoneeseen