Seuran esittely

Perttulan Tähti ry on vuonna 1969 perustettu urheiluseura. Seuran nimi kokonaisuudessaan on Voimistelu- ja urheiluseura Perttulan Tähti ry.

Tähden toiminta perustuu nykyisin pitkälti lentopallon ympärille. Seura haluaa tarjota Nurmijärveläisille nuorille mahdollisuuden harrastaa lentopalloa ohjatusti, mutta silti edullisesti. Salivuoromme ovat Perttulan Ammattioppilaitoksella Keudalla, josta löytyvät oivalliset puitteet lentopalloharjoitteluun.

Seuran omistuksessa on talkootyönä valmistunut Petärinne-maja. Petärinne on nykyisin vuokrattu vakituisesti ulkopuoliseen käyttöön.

Naisten lentopallojoukkue on useana vuonna pelannut sekä 2-sarjassa että Etelä-Suomen paikallis- ja aluesarjassa. Seuran juniori-tytöt pelasivat vuosien ajan liiton nuorten sarjoissaan sekä naisten 2-sarjassa ja Etelä-Suomen paikallissarjassa. Vuonna 2020 saatiin seuraan myös juniori-poikien joukkue vuosien tauon jälkeen.